Audyt SEO on-site
Audyt on-site obejmuje wszystkie elementy dotyczące bezpośrednio danej witryny. Pośród tych elementów można wymienić między innymi:
- czas ładowania strony,
- jakość treści,
- kod HTML,
- kompatybilność witryny z urządzeniami mobilnymi,
- User Experience,
- linkowanie wewnętrzne.
Analizowanych czynników jest o wiele więcej, ponieważ zależy nam na jak najbardziej dokładnym obrazie kondycji witryny. Tylko dzięki temu można zaproponować najbardziej odpowiednie i efektywne zmiany, w oparciu o dane techniczne wyciągnięte z witryny.
Audyt SEO off-site
Audyt off-site polega na analizie elementów, które są bezpośrednio obecne w lub na witrynie. Do audytu off-site zalicza się wszystkie czynniki, które znajdują się poza stroną internetową, ale są z nią powiązane i są to między innymi:
- linkowanie zewnętrzne,
- profil linkowania,
- media społecznościowe,
- benchmarking
Audyt off-site pozwala na ocenę otoczenia witryny, jej konkurencji (benchmarking) oraz niezależnych powiązanych z nią witryn (linkowanie zewnętrzne). Ten etap analizy ma na celu znalezienie rozwiązań, które wpłyną korzystnie na pozycję witryny w wyszukiwarce, z uwzględnieniem jej otoczenia.
Audyt powdrożeniowy
Kiedy zaproponowane przez nasz zespół zmiany zostaną już zaimplementowane, klient może poprosić o audyt powdrożeniowy. Polega on na ponownej analizie witryny on-site oraz off-site, uwzględniając wprowadzone już sugestie zmian SEO. Wówczas możliwa jest ocena dokonanych poprawek oraz ich skuteczności. Ponadto, dzięki temu mamy również możliwość sprawdzenia, czy sugerowane zmiany zostały poprawnie wprowadzone na stronę.
Algorytmy Google
Jako eksperci w branży na bieżąco śledzimy wszystkie aktualizacje algorytmów Google. Dzięki temu jesteśmy w stanie połączyć zdobyte doświadczenie z aktualną, świeżą wiedzą, a w konsekwencji możemy dostarczać usługi SEO, które zadowolą naszych klientów.
Najważniejsze, w odniesieniu do audytu SEO, algorytmy wyszukiwarki Google to Pingwin i Panda. Dlatego też w trakcie audytu, badamy witrynę pod kątem tych dwóch algorytmów, które są kluczowe dla późniejszego pozycjonowania strony. Dla Pandy sprawdzamy witrynę głównie zwracając uwagę na duplicate content, czyli zduplikowane, powtarzające się treści oraz poziom ich eksperckości. Natomiast dla Pingwina istotny jest naturalny profil linkowania i optymalna, rozsądna ilość słów kluczowych.
Korzyści audytu SEO
Profesjonalnie wykonany audyt SEO oraz poprawne zaimplementowanie sugerowanych działań może przynieść korzyści takie jak:
- większa widoczność witryny w wynikach wyszukiwania,
- polepszone UX,
- wzrost konwersji,
- wydłużenie sesji,
- pozycjonowanie na wybrane słowa kluczowe.
Takie efekty daje tylko audyt SEO przeprowadzony przez doświadczonych ekspertów. Nasz zespół składa się z pozycjonerów, którzy nie tylko wiedzą co robią, ale także lubią to robić. Wybór naszej firmy do wykonania audytu SEO, a także innych usług, które oferujemy, to pewność, że wszystko zostanie dokładnie dopracowane. Wszystkie sugestie popieramy szczegółowym wyjaśnieniem, zatem nasi klienci zawsze wiedzą czego mogą oczekiwać. Jeśli coś pozostaje niejasne, chętnie odpowiadamy na pytania i tłumaczymy wszelkie wątpliwe kwestie.
Pracujemy rzetelnie, przy użyciu wyłącznie sprawdzonych programów i narzędzi SEO. Pośród nich można znaleźć m.in. Senuto, SEMSTORM, Google Search Console czy Xenu. Jest to dla nas gwarancja jakości działań, a dla naszych klientów bezpieczeństwo oraz pewność, że wybrali odpowiedni zespół do audytu SEO.